Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu 20.08.2009 zalozylam konto w PKO BP, obslugiwala mnie Pani wg mnie nieprofesjonalana, po podpisaniu umowy i wyjsciu z placowki, po ok 15 minutach otrzymalam tel, ze mam 2 egemplarze umowy i czy moglabym sie wrocic i oddac jedna z nich? tak tez zrobilam. Spodziewalam sie karty w ciagu dwoch tygodni. Tak sie jednak nie stalo i sprawdzalam skrzynke rano i wieczorem majac nadzieje na korespondencje. W koncu doprowadzona do granic wytrzymalosci udalam sie do banku 12.10.2009 i juz chcialam rozmawiac tylko z managerem. Pani byla mila i profesjonalna, wytlumaczylam jej cala sytuacje i okazalo sie, ze wspomniana wczesniej Pani zle wpisala adres. Po wyjsciu z banku, po ok 30 min zadzwonila do mnie ta sama Pani i potwierdzala po raz kolejny bledny adres korespondencyjny, ktory juz zostal zmieniony rano. Wieczorem tego samego dnia okazalo sie, ze karta lezakowala sobie w banku w zwrotach i przed 19 bylam drugi raz w banku aby odebrac karte. Skutkowalo to tym, ze zamknelam konto w tym banku.