Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cukiernia Ekspresowa
Treść opinii: Kawiarnia nie posiada dobrego oznakowania zewnętrznego. Fasada lokalu jest niewielka. W związku z tym ograniczona pozostaje powierzchnia, możliwa do wykorzystania pod reklamę kawiarni. Sprawia to dodatkowe negatywne wrażenie małej powierzchni wewnętrznej i wstępnie negatywnie nastraja do wejścia do środka. Kawiarnia posiada jednak atut w postaci wystawionej przed wejściem tablicy zapisanej kredą, zawierającej informacje na temat aktualnej oferty. Zadbana witryna należy do kolejnych plusów lokalu. Wnętrze kawiarni jest większe niż mogłoby się wydawać z zewnątrz. Niestety i tak jest zbyt małe, by móc sprostać potrzebom bardziej wymagających klientów. Całość podzielona została na dwie wyraźnie oddzielone części. Z prawej strony od wejścia rozstawione zostały stoliki dla klientów, chcących skorzystać z usług kawiarni na miejscu. Są one niewielkie – praktycznie tylko dwuosobowe. Jest ich niewiele. Stoją jednak blisko siebie, co znacząco obniża komfort spożywania. W czasie mojej wizyty nie było na nich obrusów. Jeden stolik budził kontrowersje swoim zabrudzonym blatem. Krzesła wyglądały za to na dość wygodne. Z boku stał też wieszak na ubrania. Drugą część kawiarni stanowią stoiska z towarem oraz lada. Także ona ma nieduże rozmiary. Całość składa się ze stoiska przy tylnej ścianie, oszklonego stoiska oddzielającego część dla klientów od części dla pracowników oraz stojącej obok niego lady. Całość prezentowała się w czasie mojej wizyty ładnie. Towar ułożonych był na nich równo i harmonijnie. Każdy rodzaj produktu znajdował się na osobnej tacce. Każdy posiadał też własną wyraźną cenę. Mała powierzchnia lokalu zaowocowała negatywnie ograniczonym asortymentem. Na półkach panował porządek. Także lada była czysta. W tym czasie w kawiarni znajdowała się jedna pracownica (blondynka, wiek 24 – 30 lat). Ubrana była w elegancki, zadbany i czysty strój, najprawdopodobniej firmowy (chociaż nie widniało na nim logo kawiarni). Nie posiadała identyfikatora. Była miła i uprzejma. Na jej twarzy przez cały czas kontaktu z klientem widniał uśmiech. Czas obsługi trwał jednak dość długo, głównie ze względu na telefon służbowy, który pracownica zmuszona była odbierać. Całość zaprezentowała się przeciętnie.