Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Lokal posiada dobre oznakowanie zewnętrzne i miłe płaskie wejście, umożliwiające dostęp do lokalu osobom na wózkach inwalidzkich. Niestety w czasie mojej wizyty sklep wewnątrz zaprezentował się źle. Od drzwi w oczy rzucił mi się brak kasjera na jego stanowisku pracy. W ogóle w sklepie początkowo nie było nikogo z obsługi, co bardzo mnie zdziwiło. Bardzo szybko zza drzwi prowadzących na zaplecze wyłonił się młody pracownik. Miał 24 – 30 lat. Ubrany był w rozciągniętą błękitną koszulkę. Był krótko obcięty. Najgorsze jednak wrażenie zrobił na mnie fakt, że pracownik przeszedł obok mnie nie zwracając na mnie najmniejszej uwagi. W dodatku coś namiętnie jadł, być może drugie śniadanie. Zasiadł przy kasie, skąd śledził każdy mój krok. Sklep zrobił na mnie negatywne wrażenie. Przejścia między regałami były bardzo ciasne. Towar na półkach ułożony był niechlujnie. Miejscami różne marki zachodziły na sobie i mieszały się. Podobne zamieszanie panowało wśród cen. Niestety ilość karteczek wskazujących ceny była przytłaczająca. Wielkość napisów była dość mała. W efekcie powstała sytuacja, w której klient najpierw musiał poszukać towaru, a potem musiał odnaleźć odpowiadającą mu cenę. Mankamentem, którego nie można tu przemilczeć, był nieporządek w prasie. Niestety widoczne były duże zaniedbania w tej części sklepu. Tytuły były przemieszane. Gazety leżały nierówno. Jedne czasopisma zasłaniały drugie. Klientowi trudno było odnaleźć na tym regale cokolwiek. W sklepie było dość czysto. Jedynie w pieczywie panował brud. Wszędzie pełno było okruszków, co świadczyło o poważnych zaniedbaniach w utrzymaniu czystości w tej części „Żabki”. Całość wypadła zatem znacznie poniżej przeciętnej. Sama jakość obsługi była zła.