Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Sklep prezentuje wyższy poziom niż inne lokale sieci. Z zewnątrz jest doskonale widoczny, a dzięki standardowemu oznakowaniu, charakteryzującego „Żabki”, jest bezbłędnie rozpoznawalny. Do wnętrza prowadzą dobrze wykonane drzwi, a samo wejście pozbawione jest schodów. W czasie całej mojej wizyty drzwi były nieustannie otwarte, mimo, że na dworze było jedynie około 8ºC. Uzasadnia to wszakże ubiór jedynego pracownika, stojącego przy kasie tuż obok wejścia do sklepu. Był to młody mężczyzna, mający około 24 – 30 lat. Na zielonej firmowej koszulce miał nałożoną bluzę z kapturem. Całość ubioru wyglądała dość dobrze. Pracownik nie posiadał identyfikatora. Jego zachowanie było przykładem dobrego traktowania klientów. Pan był delikatnie uśmiechnięty. Względem klientów był miły i uprzejmy. Stosował wszelkie zasady dobrego wychowania, witając i żegnając się kulturalnie z każdym podchodzącym do kasy. Pracował względnie szybko, jednak nie nadążał z obsługą wciąż nowych klientów, którzy utworzyli małą kolejkę. Sam sklep zaprezentował się w miarę dobrze. Podłoga była w miarę czysta. W podobnym stanie utrzymane były regały. Towar na półkach ułożony był równo, ładnie i konsekwentnie pod względem podziału na kategorie. Działy nie były jednakże opisane. Każdy produkt posiadał cenę. Przejścia między regałami były stosunkowo wąskie, choć szersze od tych w innych odwiedzonych przeze mnie „Żabkach”. Na półkach nie brakowało też towaru. Całość zaprezentowała się pod tym względem ładnie. Małe zastrzeżenia miałem jedynie do stanu technicznego lokalu. Niestety domagał się on remontu. Podłoga wykazywała oznaki, miejscami silnego, zużycia. Także ściany gdzieniegdzie domagały się odnowy. Sklep najwidoczniej dawno nie przeszedł generalnego remontu. Ostateczna ocena pozostała wysoka jak na „Żabkę”, dobra, choć nie imponująca. Tak jak sam sklep.