Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Podjeżdżając na stację zobaczyłem,że teren należący do stacji jest czysty. Podjechałem pod dystrybutor, zatankowałem. Wszedłem na stację i stanąłem w kolejce do kasy. Przede mną czekały 3 osoby, w tym czasie obsługiwała tylko jedna kasjerka. Trochę się to dłużyło, po ok. 2 minutach podszedł kasjer do innej kasy i poprosił kolejna osobę. Po ok. 3,5 min. podszedłem do Pani kasjerki. Miłym głosem mnie przywitała, podałem numer dystrybutora, Pani spytała czy potrzebuję płyn do spryskiwaczy, podziękowałem, a Pani miłym głosem, uśmiechnięta podała mi kwotę do zapłaty. Spytała o fakturę, poprosiłem. Zapłaciłem. Odchodząc od kasy miło mnie pożegnała i zaprosiła ponownie. Wszedłem do toalety. Była czysta i pachniało. Mydło w płynie pełne, suszarka działająca. Wychodząc zaczepiły mnie młode Panie z akcji promocyjnej, dotyczącej BP i City bank kredit card. Podziekowałem i udałem sie do samochodu. Wyszedłem w pełni zadowolony i miło obsłużony. Jedyna uwaga to ilość kasjerów obsługujących powinna być większa, min. dwóch aktywnych przy kasach.