Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Skontaktowała się ze mną pani z infolinii Era z ofertą na abonament z telefonem przeznaczonym dla osób straszych Emporia. Pani grzecznie zapytała, czy zechcę wysłuchać oferty. Potwierdziłam i pani zaczęła bardzo niepewnie przedstawiać wyuczoną kwestię. Szło jej dosyć opornie, co chwilę się zacinała, w oddali słychać było duży hałas, zdaje się, że akcja ta jest prowadzona przez jakąś zewnętrzną firmę call center. W związku z tym, że ta oferta mnie nie zainteresowała, zapytałam panią, czy ma może jeszcze dla mnie jakieś inne propozycje, czy tylko dzwoni z tą jedną konkretną promocją. Okazało się, że pani ma za zadanie właśnie wyłącznie zapoznanie klientów z tą tylko promocją a w innych sprawach mam się kontaktować z operatorem. Trochę mało profesjonalnie. Rozumiem, że abonentów trzeba wszystkich powiadomić o najnowszej promocji i że do tego celu wynajmuje się specjalną grupę ludzi, ale wydaje mi się, że można by ich trochę lepiej przeszkolić, żeby mówili płynnie, żeby klient miał poczucie wyjątkowości (hałasy wielu mówiących osób w tle sugerowały, że jest to masowa akcja). Można też przekierować rozmowy klientów zainteresowanych innymi kwestiami niż promocja pod numer operatora. Wtedy poziom zadowolenia klienta byłby z pewnością dużo wyższy.