Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Zakupy w Kauflandzie w Bielsku-Białej robię od dawna. To sklep znajdujący się na jednym z głównych osiedli miasta. Według mnie bardzo dobra lokalizacja, do tego już z daleka widać logo sieci, które przyciąga uwagę klientów. Kaufland posiada duży (jak na tego typu dyskont spożywczy) parking wraz z miejscami postojowymi dla inwalidów. Jednak w godzinach szczytu parking okazuje się za mały, klientom jest ciężko zaparkować,po prostu brakuje miejsc. Przed wejściem do sklepu znajdują się wózki, których niestety zdarza się,że brakuje. Jednak nie dlatego iż tyle jest klientów, a z powodu zawożenia przez nich wózków pod zadaszenie na parkingu. Oczywiście bardzo dobrze,że takie miejsce jest, jednak obsługa powinna pilnować aby przy głównym wejściu wózków nie brakowało.Po prostu wiele razy zauważyłam jak na parkingu tworzy się sznur wózków, które utrudniają kierowcom poruszanie się po parkinu. Jeśli chodzi o wnętrze sklepu,to nie mam zastrzeżeń. Raczej zawsze wszystko jest poukładane, podłoga jest czysta. W dniu mojej wizyty, owoce i warzywa były dostępne, poukładane,świeże.Zdarza się,zwłaszcza w piątki, że w sklepie brakuje danych warzyw lub są same resztki. Na stoisku z pieczywem dostępne były świeże, jeszcze ciepłe bułki, które oblegane były przez klientów. Nie mogę narzekać na wybór wędlin. Dla każdego można było coś znaleźć. Wędliny oraz sery są na bieżąco krojone, dzięki czemu obsługa trwa dużo krócej.W czasie robienia zakupów nie mogłam znaleźć śmietany 30%, poprosiłam o pomoc pracownice, która przerwała układanie towaru i pomogła mi szukać produktu. Była bardzo miła i uprzejma. Kończąc zakupy, jak zwykle nie mogłam narzekać na obsługę przy kasie. Tempo pań pracujących przy kasowaniu jest bezapelacyjnie najlepsze biorąc pod uwagę hipermarkety w Bielsku.Niestety jeśli klient nie przyszedł z własną torbą na zakupy, musi zaopatrzyć się w płatną reklamówkę. Nie było dostępnych jednorazówek. Reasumując moją wizytę w Kauflandzie, jestem zadowolona i polecam. A i jeszcze ważna informacja.Jeśli klient stoi w kolejce 5 minut, a wszystkie kasy nie są otwarte, otrzymuje 5 zł w ramach przeprosin. Należy jedynie udać się do punktu obsługi klienta i pokazać rachunek.To prawda, sprawdziłam!