Opinia użytkownika: Krystian_71
Dotycząca firmy: Multi RTV AGD
Treść opinii: W mojej opinii chciałbym opisać Sklep Multi. Na początku zakupu bardzo miła obsługa i w miarę czysto w tym sklepie. Tylko jeden minus w sprawie przestrzenie sklepowej, bardzo mało miejsca i nie ma jak się poruszać po danym terenie. Trzeb przeciskać się między sprzętem AGD i RTV. Ale chciałbym wrócić do mojej sytuacji, jaka mnie spotkała w tym sklepie. A więc zaczynając od początku Zakupiłem tam sprzęt firmy Philips, po nie całym pół roku sprzęt się zepsuł i zdałem dany sprzęt do reklamacji. Obsługa oczywiście przyjęła reklamacje, ale bez żadnego entuzjazmu i obojętnością, brak szacunku do klienta. Aby szybko przyjąć i do widzenia. Pani w sklepie oznajmiła, że reklamacja będzie trwała 14 roboczych. Oczywiście odczekałem wskazany czas. I udałem się do sklepu po zwrot mojego sprzętu. A Pani w sklepie powiedziała, że sprzętu nie ma i nie wie, kiedy będzie. A ja natomiast powiedziałem, że minął już czas reklamacji i proszę o jakieś informacje i wytłumaczenie. A pani odesłała mnie z kwitkiem i powiedziała, że zadzwoni do mnie jak sprzęt będzie do odebrania i tak właśnie minął już 5 tydzień jak nie mam sprzętu w domu. Brak jakiegokolwiek poszanowania dla klienta, który składa reklamację. Po prostu nie dbają o swoich klientów. Gdzie tu jest dbałość o własnego klienta który zrobił u nich zakupy i zaufał sprzedawcy. Jestem rozgoryczony i z zniesmaczony.