Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Po godz. 9,00 w dniu 2 grudnia 2009 r. podjechałem swoim samochodem do stacji paliw sieci BP celem zatankowania benzyny. Z daleka kilkadziesiąt metrów przed stacją już można było odczytać dobrze widoczne informacje o cenach paliw. Wjeżdżając na stację zauważyłem,że jest ona czysta - węże do dystrybutorów nie brudziły rąk i były też jednorazowe rękawice dodatkowo zabezpieczające ręce. Po zatankowaniu paliwa udałem się do kasy, przy której stały dwie osoby, ale w tym momeńcie podeszła druga kasjerka i mogłem przejśc do tej drugiej kasy, którą obsługiwała pani G. ok. 25 letnia szatynka - osoba niewysoka, szczupła. Zapytała się czy wystarczy paragon , czy też życzę sobie wystawienia rachunku, a na odpowiedź ,że chcę aby wystawiono rachunek poproszony zostałem o namiary adresowe i sprawnie rachunek został wydrukowany. Płaciłem kartą i zauważyłem że nie było żadnych problemów z jej obsługą, Generalne wrażenie bardzo pozytywne - dużą uprzejmośc i sprawna obsługa