Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Sklep sieci Auchan przy ulicy Modlińskiej kończy w tym roku 11 urodziny a w związku z tym w ofercie handlowej przewidziano wiele promocji. Sala sprzedażowa obwieszona jest informacją o tym zacnym jubileuszu, a przez mikrofon kobiecy głos informuje nas ze szczegółami o ,,niezwykle” atrakcyjnej ofercie na dziale tekstylnym. Niestety sztucznie modułowy głos z przesadnym akcentowaniem co drugiego wyrazu plus maksymalnie chyba ustawiony głośnik w połączeniu z cyklicznością wypowiadanej formuły, praktycznie bez przerwy pomiędzy nimi powoduje, iż po kilku minutach człowiek jest całkowicie otumaniony, nie może skupić się na liście zakupów i najchętniej jak najszybciej opuścił by to miejsce… Pośpiesznie więc robię najpilniejsze sprawunki i udaję się do kasy. Komunikacja werbalna z kasjerką jest praktycznie nie możliwa ponieważ zagłusza ją informacja o rewelacyjnej promocji płynąca nieustanie przez megafony. Pomimo tak nie komfortowego środowiska Pani uśmiecha się nieco lub więcej niż nieco zmęczona, sprawnie skanuje moje zakupy i pakuje je do reklamówki, które w tej sieci są jak na razie bezpłatne, być może z uwagi na rodzaj stanowisk kasowych których zakończenie stanowi specjalny podajnik z nimi, umożliwiający kasjerce bezpośrednie wkładanie produktów do foliówek. Tak czy owak przy kasie zostaję szybko obsłużona, a jako życzenia urodzinowe niech posłuży sugestia, o bardziej rozważne i stonowane akcje promocyjne. Plus dla Pani obsługującej kasę która szybko i sprawnie podliczyła moje zakupy. Kobieta ta ubrana była według standardów obowiązujących pracowników sklepów Auchan- w białą bluzkę na którą miała założony firmowy czerwony sweter. Na szyj apaszka o charakterystycznym wzorze i smycz z identyfikatorem .Całość sprawiała bardzo schludne i profesjonalne wrażenie.