Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: personel niechętny wobec klienta - kiedy weszłam wszystkie 4 stanowiska obsługi były wolne i nie było na sali żadnego klienta, a personel udawał, że mnie nie widzi. Podeszłam do jednego z biurek i dopiero wtedy pracownik spojrzał na mnie nie ukrywając, ze przeszkadzam. Na biurku stała torebka firmy Dauglas. Kiedy powiedziałam co chcę załatwić, pracownik odesłal mnie na piętro do kas. Zdziwiłam się ponieważ sprawa dotyczyła zmiany rodzaju konta jakie mam w tym banku. Poszłam na piętro, gdzie była 4 osobowa kolejka. Widząc to, wróciłam do sali na dole, ale ten sam pracownik powiedział mi, że muszę stanąć w tej kolejce na piętrze. W sali na dole nadal nie było żadnego klienta wtedy. Na piętrze stanęłam w kolejce, gdzie klienci przede mną okazywali jawne zniecierpliwienie. W tym czasie kasy obsługiwały 2 osoby na 2 stanowiskach, a trzecia osoba w tym czasie podchodziła i odchodziła od 3-go stanowiska nie pracując przy nim. Najbardziej zniecierpliwiona klientka przede mną głośno zapytała czy można coś zrobić, żeby przyśpieszyć kolejkę. Dopiero wtedy jeden z pracowników kas powiedział, że może iść do dodatkowej kasy, która znajduje się za szklanymi drzwiami w korytarzu.