Opinia użytkownika: Marcin_143
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Podczas przerwy w pracy chciałem napisać SMS,ale ku mojemu zdziwieniu podczas wysyłania wiadomości pokazałmi się na telefonie komunikat, abym sprawdził usługi operatora. Jak sięokazało zablokowano mi połączenia wychodzące (choć uregulowałem fakturę poprzedniego dnia przelewem internetowym). Pożyczyłem zatem telefon od kolegi (mój był zablokowany) i zatelefonowałem na infolinię Orange w celu wyjaśnienia sprawy. Po przebrnięciu przez automatyczną sekretarkę połączyłem się z panią konsultanti przedłożyłem jej mój problem. Pani konsultant, po weryfikacji mych danych kontrolnymi pytaniami, zdjęła mi warunkowo blokadę połączeń (wpłata jeszczenie była zaksięgowana) i poinformowała, że w przeciągu 0,5 godziny rozmowy powinny być już aktywne. Po tych objaśnieniach grzecznie zapytała czy może jeszcze w czymś pomóc (odparłem negująco),po czym pożegnała się z życzeniami miłego dnia.