Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Winiary

Treść opinii: W ostatnie dwa dni października, przypadające na piątek i sobotę firma Winiary przygotowała akcję promocyjną dla swoich klientów dokonujących zakupów w hipermarkecie Tesko przy ulicy KEN na Warszawskim Ursynowie. I tak przy zakupie trzech produktów tej marki z pośród odgórnie ustalonego asortymentu klient otrzymywał gratis w postaci sosu pomidorowego i zupy- dwóch niedawno wprowadzonych na rynek nowości w/ w firmy. Dodatkowo otrzymywał kupon-zdrapkę który dawał szansę na wygranie nagrody w postaci naczynia żaroodpornego lub urządzenia do przygotowania Hot –Dogów. Ponieważ i tak planowałam zakup kostek rosołowych i zupy brokułowej to bardzo się ucieszyłam z dodatkowych korzyści jakie mi daje ich zakup. Po krótkiej konsultacji z hostessą stojącą za linią kas upewniam się czy aby na pewno produkty które planuję kupić są objęte tą promocję. Udaję się na zakupy gdzie przy daniach instant stoi druga hostessa przygotowuje właśnie barszcz ukraiński. W między czasie podchodzi do niej najprawdopodobniej koordynator z mięsem które po ugotowaniu zupy, ma wykorzystać do kolejnej degustacji przy użyciu ,,Pomysł na.. Po zakupach i odejściu od kasy wracam do Pani która wydaje gratisy. Pokazuję paragon na którym są potwierdzone zakupy trzech produktów marki Winiary, jako dowód uprawniający mnie do ich odebrania. Kupon okazuje się również szczęśliwym, ponieważ daje mi wygraną. Tak więc bardzo usatysfakcjonowana wracam do domu, z zachowanym pozytywnym wizerunkiem Marki Winiary. Jako lider na rynku produktów spożywczych, oferujący produkty o wysokiej jakości, dodatkowo Marka Winiary sprawdziła się pod względem marketingowym, skutecznie zachęcając do zakupów. Obsługa akcji była w pełni profesjonalna. Zasady proste i klarowne, hostessy dobrze zorientowane w tematyce oferowanych produktów, miłe i uśmiechnięte.