Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Allianz
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy procesu likwidacji szkody z tytułu ubezpieczenia kierowcy i pasażera NNW. Jest to opinia wyrobiona w czasie wielokrotnych kontaktów telefonicznych z osobą odpowiedzialną za likwidację zgłoszonej przeze mnie szkody. Niestety nie mam dobrego zdania na temat pracy tej osoby. Powodem takiego stanu rzeczy jest zauważalny brak chęci do pracy ze strony pracownika, a nawet lekceważenie swoich obowiązków. Dowodem takiego zachowania jest brak podejmowania jakiejkolwiek inicjatywy, brak propozycji w celu usunięcia napotkanych trudności w procesie zbierania dokumentacji niezbędnej do likwidacji szkody. Doszło nawet do wymyślania usprawiedliwień, którymi winę za swą opieszałość pracownik Allianz spychał na policjantów - oni rzekomo nie odpowiadali na pisma Allianz, co okazało się nieprawdą. Wspomniany pracownik Allianz ma też "problemy" z komunikacją ze współpracownikami z oddziałów w innym mieście - tutaj pełniłem rolę osoby zapewniającej przepływ informacji między pracownikami Allianz, gdyż oni "nie mieli ze sobą kontaktu". Wspomnę też, że szkoda zgłoszona została w czerwcu b.r., a zakład ubezpieczeń ma na likwidację szkody 30 dni co zapewnia ustawodawca. Reasumując, aby zlikwidować szkodę w Allianz trzeba liczyć się z olbrzymim zaangażowaniem w pracę, którą powinni wykonać pracownicy Allianz.