Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Jak co piątek wybrałem się na zakupy do Auchan aby zrobić większe zakupy na cały tydzień. Oprócz "normalnych" zakupów, żona poprosiła mnie o zakup pudru do twarzy i dała mi inne opakowanie z końcówką pudru aby wybrać podobny kolor. Po wybraniu potrzebnych produktów skierowałem się na dział z kosmetykami. Po dojściu do lady musiałem oczekiwać ponad 5 minut aby ktoś przyszedł do kasy i obsłużył klientów, którzy także oprócz mnie oczekiwali. Po dojściu mojej kolejki poprosiłem ekspedientkę, aby pomogła mi w wybraniu odpowiedniego koloru pudru, pokazajuąc jednocześnie próbkę jaką miałem ze sobą. Ekspedientka wręczyła mi opakowanie poszukiwanego produktu, jednakże aby się upewnić, czy kolor jest faktycznie podobny rozpocząłem otwieranie pudełka, gdyż jak wiadomo kolor różni się jak się patrzy przez opakowanie. W tym momencie ekspedientka w sposób dość ordynarny zapytała się co ja robię. Odpowiedziałem, że chcę sprawdzić faktycznie kolor. Ekspedientka naburmuszona odpowiedziała, że nie można otwierać pudełek i jeżeli nie jestem pewnien czy chcę ten kolor to mogę go nie brać. W związku z takim podejściem obsługi oddałem produkt i się pożegnałem. Skoro takie jest podejście pracowników do klientów to gratuluję.