Opinia użytkownika: Obserwatorka_1
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Będąc na zakupach w Tesco, chciałam przy okazji zapytać o aktualną ofertę Polsatu Cyfrowego. Stoisko Polsatu znajduje się po prawej stronie od wejścia do Marketu. Stoisko czyste, szkalna lada, ekran. Wchodząc na salę sprzedażową Tesco podeszlam, aby zasięgnąć interesujących mnie informacji. Przy stoisku kręciło sie kilku klientów, ale nikgo ze sprzedających na nim nie było. Nie czekałam, tylko udałam się na zakupy. Pomyślałam, że jak będę wychodzić to jeszcze tu zaglądne.W Tesco byłam ponad godzinę, wychodząc zanieśc zakupy do auta zerknęłam na stoisko, ale nadal nikogo tam nie zauważyłam. Gdy wróciłam poszłam jeszcze zrobić zakupy do sklepu zologicznego. Gdy zrobiłam wszystkie zakupy udałam się na stoisko Polsatu, ale się rozczarowałam. Znalazłam Przyklejoną kartkę "STOISKO NIECZYNNE". Podeszłam do lady i na ladzie zobaczyłam kolejną kartkę "PRZERWA OBIADOWA". Rozumie, że każdy pracownik ma prawo do zjedzenia śniadania, obiadu w pracy ale chyba nie tak to powinno wyglądać. Sobota, masa ludzi w sklepie (godz.12:30 - 14:00) a stoisko nieczynne. Chyba nie tylko ja byłam zaskoczona tą karteczką , bo obok stoiska krążyli zniecierpliwieni klienci, bo stoisko było nieczynne już ponad 1,5 godziny. Ofertę można było poznać z ulotek, które leżały na ladzie.