Opinia użytkownika: IRENA_34
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: W dniu 08.11.2009r dokonałam w sklepie PEPCO mieszczącym się w CH FERIO Gaj we Wrocławiu walizkę. Po powrocie z podrózy gdzie jazda pociagiem w jedna strone trwała 17 godzin z przesiadkami w Warszawie, Szestokaj,Kownie i dalej do Wilna i drodze powrotnej na tej samej trasie w walizce urwał sie uchwyt przy zamku ,który służył do zamykania wspomnienej walizki. Następnie podczas zdejmowania jej z półki w przedziele poluzowały się nity od jednej nóżki utrzymującej walizkę w pozycji pionowe i wreszcie "puścił' plastikowy zamek przy kieszeni naszytej na zewnatrz walizki .Składająć reklamacje poproszona zostałam o dowód zakupu i bez żadnych formalności natychmiast zostala mi zwrócona kwota za która 3 tygodnie wcześniej nabyłam ową walizkę. Jeszcze nigdy nie spotkalam sie z takim tempem rozpatrzenia mojej reklamacji. Mogę sobie tylko życzyc na przyszłość tak sprawnego rozpatrywania reklamacji. Na moje pytanie do obslugijącej mnie ekspedienti , iz nie spytała mnie nawet o powody reklamacji walizki odpowiedziała, ze spojrzala na walizkęi juz na pierwszy rzut oka dostrzegła uszkodzenia , które kwalifikowały walizkę do zwrotu. Zawsze w podobnych sytuacjach dochodziło do niemiłych rozmow z ekspedientkami przyjmującymi zgłoszenia reklamacyjne itp. itd. Pozdrawiam