Opinia użytkownika: Zaq
Dotycząca firmy: heyah
Treść opinii: Dziś razem z moją dziewczyną udałem się do Media Markt, bowiem tylko tam w całym Lublinie znajduje się punkt sprzedaży Heyah. Celem wizyty było podpisanie umowy i kupno telefonu Samsung Avila. Na początku szukaliśmy oddzielnego biura / salonu, jednak jak się okazało, było to niewielkie stoisko znajdujące się niedaleko kas w środku Media Markt. Przy miejscu obsługi było czysto. W gablotach znajdowały się różne modele telefonów komórkowych, oprócz tego porozwieszane były aktualne katalogi z ofertami i promocjami. Stoisko obsługiwał jeden Pan. Był ubrany w garniturowe spodnie i białą koszulę. Posiadał identyfikator z imieniem i nazwiskiem. Był uprzejmy, miły i potrafił nawiązać kontakt z klientem. Bez problemu przedstawił Nam ofertę o którą go zapytaliśmy. W momencie, gdy Nas obsługiwał , ktoś podszedł do niego i zaczął go o coś pytać. W tym momencie Pan ze stoiska przeprosił, za to że musi przerwać z Nami rozmowę i zajął się Panem, który jak się okazało zapomniał dowodu osobistego podczas podpisywania umowy i zostawił go na stoisku. Gdy pracownik oddał dowód, uśmiechnął się do Nas i kontynuował przedstawianie oferty. Niestety okazało się, że w ofercie, która Nas interesowała, nie ma dostępnego wyżej wymienionego telefonu, bowiem aktualnie się skończył i dopiero za tydzień będzie nowa dostawa (zaledwie kilka sztuk), które jak sam Pan powiedział na pewno się szybko skończą jak ostatnia partia. Media Markt jest miejscem, gdzie ciągle znajduje się bardzo dużo klientów, dlatego też kilka sztuk telefonu w jedynym punkcie sprzedaży w Lublinie jest rzeczą dosyć dziwną. Ale tu Pan pokazał swoją kompetencję i zaangażowanie w pracę, którą wykonywał. Sam zaproponował, że może wziąć od Nas dane kontaktowe i jak tylko telefon się pojawi zadzwonić i o tym poinformować. Takie działanie jak najbardziej zasługuje na dużego plusa. Jeśli chodzi o ceny w ofertach, to były bardzo atrakcyjne. Cała wizyta trwała około 15-20 min. Przebiegała sprawnie. W tym czasie uzyskaliśmy wszystkie informacje jakie Nas interesowały. Co prawda nie udało Nam się kupić telefonu, a tym samym zrealizować celu wyprawy, ale miejmy nadzieję, że model, który Nas interesuję pojawi się niedługo i będziemy mogli tam ponownie wrócić.