Opinia użytkownika: Katarzyna_1511
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Od samego wejścia do sklepu klienta wita Pracownik ochrony milym "Dzień Dobry". W sklepie zwykle panuje gwar i ruch, ale miłośnik muzyki czy ksiązek znajdzie dla siebie bardziej cichy kącik, żeby móc zapoznać sie z tematyką interesujących go produktów (np. przy kawie w empik cafe). Oferta asortymentowa jest bardzo szeroka! Podręczniki akademickie, słowniki, podręczniki tematyczne, ksiązki obcojęzyczne, płyty z muzyką, gry ... i wiele wiele innych, wszystko odpowiednio poukładane na półkach, co wiąże się z szybką możliwością odnalezienia przez klienta interesującej go pozycji... jeśli jednak tak się nie stanie, może skorzystać z pomocy wykwalifikowanego personelu, który wskaże miejsce położenia produktu (system komputerowy pozwala szybko odszukac i dac odpowiedz czy dany produkt znajduje sie aktualnie na stanie sklepu). Jeśli danego produktu akurat nie ma-pracownik obsługi zaproponuje klientowi, że może zamówić go, a czas oczekiwania na zamówiony asortyment nie jest długi. Pracownicy sklepu są niezwykle uprzejmi i kompetentni, potrafią nawiązać (tak ważny przecież) kontakt z klientem i doprowadzić do zawarcia transakcji. Minusem jest jednak to, że powierzchnia salonu jest zagospodarowana dość ciasno, dlatego klient niejednokrotnie musi przeciskać się między półkami i innymi klientami.