Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Przechodziłam przez sklep i zobaczyłam, że mają w sprzedaży tanie gofrownice. Ponieważ akurat potrzebowałam kupić prostą gofrownicę zabrałam jedną i poszłam do kasy. Kasjerka była uprzejma, szybko i sprawnie skasowała, odbezpieczyła towar, zapłaciłam i poszłam w stronę wyjścia ze sklepu. Po drodze przechodziłam koło męskich maszynek do golenia. Zatrzymałam się obejrzeć je. Stałam przy nich kilka minut, brałam je do ręki, włączałam, oglądałam, porównywałam. Jeden z pracowników przechodził koło mnie, ale nie zapytał, czy może w czymś pomóc. Ja też nie prosiłam go o pomoc. Kiedy wzięłam do ręki jeden z modeli włączył się alarm. Odłożyłam maszynkę i stałam dalej przy półce. Po 3 minutach dopiero przyszedł pracownik i wyłączył. Po chwili podszedł inny klient i znowu poruszył tą nieszczęsną maszynkę, oczywiście uruchamiając alarm. Odczekałam kolejnych kilka minut. Nie podszedł żaden z pracowników. Ponieważ alarm był na tyle głośny, że ciężko było stać przy półce, a nikt nie spieszył się z wyłączeniem go odeszłam od półki i wyszłam ze sklepu.