Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Zaciekawiony ofertą wchodzę do oddziału zapytać o kartę kredytową. Z mediów wiem, że ten bank ma dużą sieć partnerów stąd rozmaite zniżki. Jestem zainteresowany dodatkową zniżką na ubezpieczenie samochodu. Starszy specjalista, pani A., uprzejmie i profesjonalnie wtajemnicza mnie w zawiłości warunków karty. Jest tego sporo. Np. w celu otrzymania zwrotu opłaty za kartę trzba założyć konto, wpłacać co miesiąc minimum 850 zł. A decyzja o przynaniu karty i wysokości limitu, jest wydawana w ciągu czterech dni, podczas gdy znam banki wydające taką decyzję juz w trakcie pierwszej wizyty. Podpisuję pięć różnych dokumentów. Na osłodę otrzymuję gadżet o który sam się wyprosiłem. Tuż po powrocie do domu mam telefon od p.A. z przeprosinami i prośbą żeby przyjść ponownie gdyż jest jeszcze jakiś dokument do podpisania. Przez przeoczenie nie dostałem do podpisu w trakcie wizyty. Czar miłej rozmowy prysnął.