Opinia użytkownika: Artur_229
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Opis sytuacji: Podjazd - brak pracownika od tankowania na placu, czekałem ok minuty - brak zainteresowania, więc w końcu wszedłem do sklepu z pytaniem czy ktoś w końcu może mi zatankować gaz. Za kasami dwie dziewczyny, spojrzały się na siebie i stwierdziły, że nie wiedzą, gdzie placowy, więc wyszedłem. Przez szybę widziałem, że jednak jedna zakłada kurtkę placowego i idzie za mną. Przy aucie śmiejąc się spytała, czy brudne auto na pewno musi tankować (fakt, prosto z błotnistych dróg przyjechałem) - odpowiedziałem, że przecież ma pani rękawice. MOJA OCENA: zachowanie wysoce nieprofesjonalne, tak to może obsługiwać dobrego sąsiada pani w warzywniaku, a nie pracownik firmujący swoją twarzą wielką korporację czystość stacji ok, czystość podjazdu ok, podejście pracownic do obsługi -5 niestety nie przeczytałem imienia z identyfikatora - schowany był pod kurtką. dane z paragonu: nr systemowy 45, kasa nr 2