Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Two Angels
Treść opinii: Pierszy raz dokonywałam zakupów w sklepie internetowym "4you" z dziedziny wyposażenie domu - sprzęt agd i naczynia. Ponieważ zakupy były związane z konkretnym prezentem - ze wskazaniem ze strony osoby zainteresowanej - znalezienie adresu sklepu nie stanowiło problemu. Strona internetowa w sposób przejrzysty, jasny i precyzyjny prezentuje ofertę sklepu. Co ciekawe uwzględnia również filtry przy wyszukiwaniu względem np. konkretnego producenta, wyrobu lub ceny - np. prezenty do kwoty 50,00 PLN. Isntieje również dodatkowy podział oferty np. prezenty dla niej/niego/na parapetówkę itp. co stanowi dodatkowy pomysł dla osób szukających ciekawego prezentu. Towary są dokładnie opisane, podane wymiary oraz kolor.Istnieje również możliwość zasięgnięcia opinii na temat danego produktu na forum. Moim zdaniem brakuje informacji na temat wagi produktu, co jest istotne przy zakupie serwisów i wszelkiego rodzaju naczyć. Bowiem koszty transportu - do wyboru Poczta Polska lub kurier ponosi zamawiający, a ceny obu w/w dostawców usług są uzależnione od przedziału wagowego danej przesyłki. Tak wię kompletując duże zamówienie z szerokiej oferty w tzw. "koszyku" miałam pełną informację na temat mojego zamówienia ale brakowało informacji na temat wagi całej przesyłki - zamówienia. Dodatkowo sprzedawca zachęcał na stronie głównej sklepu do ... negocjacji handlowych tylko w terminie do dnia 30.11.2009 z czego chętnie skorzystałam. Dzięku temu otrzymałam 5% rabat na całość zamówienia oraz dostawę przesyłki pocztą kurierską zamiast zamówionej usługi poczty polskiej. Usługa zamówienia została natychmiast potwierdzona w postaci zwrotnego e-maila na moją skrzynkę pocztową , co dało mi możliwość ponownego sprawdzenia listy zakupów. Sklep "Two Angels" z siedzibą w Gdańsku wspisałam na listę moich "ulubionych adresów e-mail", pomimo że nie posiada w swojej ofercie wszystkich interesujących mnie produktów.