Opinia użytkownika: Cliente;)
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: Chciałabym zacząć od faktu, że połączenie się z konsultantem infolinii graniczy z cudem. Po kilku, a może nawet kilkunastu próbach "dodzownienia" się, udało mi się uzyskać połączenie- osoba obsługująca ( bardzo miła ) po wysłuchaniu mojego zgłoszenia stwierdziła, że nie należy to do jej zakresu obowiązków. Przełączyła mnie do kolejnej osoby, a ta do kolejnej. W końcu udało mi się porozmawiać z właściwą osobą, która po zapisaniu mojego numeru telefonu obiecała oddzwonić w przeciągu 30 min. Niestety tak się nie stało. Po godzinie zaczęłam po raz kolejny żmudny proces dzwonienia. Po kilkunastu minutach zostałam połączona z odpowiednią osobą. Okazało się, że mój numer telefonu został błędnie zapisany i dlatego nikt do mnie nie zadzwonił. Pracownik sugerował, że to ja błędnie podałam numer telefonu, co w zasadzie jest raczej niemożliwe, gdyż mam ten numer od 6 lat i nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Nawet jeśli była to moja wina to przecież w bazie danych klientów z pewnością znajduję się kontakt do mnie. Po tym ostatnim telefonie wszystko potoczyło się bez zastrzeżeń. Na koniec swojej wypowiedzi chciałabym zaznaczyć, że problemy z samochodami zwykle należą do spraw pilnych, żaden kierowca nie ma czasu stać na drodze godzinę bądź dłużej. Firma ubezpieczeniowa z tak długim stażem na polskim rynku powinna o tym wiedzieć!