Opinia użytkownika: Anna_1926
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Ponieważ sama jestem sprzedawcą w sklepie z artykułami dziecięcymi (ubrania i zabawki) często zwracam uwagę na obsługę w innych sklepach. Niejednokrotnie już zaobserwowałam iż obsługa kasowa w sklepie H&M nie jest najlepsza. praktycznie zawsze działa tylko jedna kasa, bez względu na liczbę klientów, w związku z czym czas oczekiwania do kasy jest bardzo długi. Nie raz już zrezygnowałam z zakupu z tego powodu. Obsługa jest miła, jeżeli już znajdziemy ją na terenie sklepu. Zazwyczaj jest jedna osoba przy kasie i jedna w przymierzalni- czasami. Warto by było zwiększyć liczbę personelu w celu przyśpieszenia obsługi, z własnego doświadczenia wiem iż to poprawia wizerunek sklepu. Ogólnie wygląd sklepu i asortyment oceniam pozytywnie.