Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: przyszło do mnie pisemko, że mam do zapłaty 30 zł za uzytkowanie konta. Podczas zakładania konta 3 lata temu informowano mnie że jest to konto całkowicie za darmo (była wtedy promocja) że za nic na pewno nie będę płacił!!! Nie przyszło do mnie żadne pismo, że jednak warunki sie zmieniły i nagle mam debet nakoncie - BAAAARDZO MI SIE TO NIE SPODBAŁO !!!!!!!! Udałem się do placówki niedaleko ul Świętojańskiej (nie wiem dokładnie jaka to ulica) w celu zamknięcia konta. W placówce duuużo stanowisk z wolnymi konsultantami, pytam więc gdzie mogę zamknąć konto i nagle z wielu wolnych osób wyszło że mogę zamknąć konto tylko u trzech osób (2 z klientami i jedna wolna). Podchodzę do wolnej osoby a Pan pyta mnie z wyrzutami kto mnie do niego przysłał, że on takimi sprawami sie nie zajmuje!! OK czekam na na wolnego konsultanta.... Wychodzi jeden klient i podchodzi nagle facet który dopiero co wszedł "z ulicy" podaje rękę dla konsultanta i idą do pokoju. I tu moje wielkie zdziwienie!!!!!!! Żadnej informacji że nył to umówiony klient czy jakiś VIP, NIC!!! Dobra czekam dalej wychodzi następny klient i pani obsługująca nagle zaczyna gadać z jakimś klientem odchodzącym od kasy o jakichś prywatnych rzeczach (co u Ciebie słychać i temu podobne) po chwili wstałem powiedziałem, że juz tu długo czekam i chcę być obsłużony, na to pani pogardliwie na mnie patrząc mówi " zaraz" (chyba nie wiedziała że zaraz to taka duża bakteria :D ) dokończyła rozmowę i "niby" zamknęła konto. Piszę niby bo nie dostałem żadnego potwierdzenia zamknięcia rachunku. czy BPH to Bądz Pracowniku Hamski??? takie odniosłem wrażenie i nie polecam nikomu tego banku