Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Na stoisku komputerowym pracownik sam podszedł do mnie,uśmiechnął się i przywitał,proponując równocześnie swoją pomoc.Dobrał drukarkę,zgodnie z moimi zaleceniami(w domu okazało się,że prawidłowo),ale już nie podał mi towaru,który sam musiałem wydobyć spod rozpieczętowanych kartonów.Odszedł do kolejnego klienta bez słowa.W kasie płaciłem kartą mamy,ale kasjerka odmówiła realizacji płatności informując mnie,że posługiwanie się nie moją kartą płatniczą jest niezgodne z przepisami prawa bankowego.Poinformowała mnie jednak,że w pasażu jest bankomat,z którego pobiorę pieniądze.Po kilku minutach płącąc już gotówką,otrzymałem paragon oraz informację,że mam 7 dni na podbicie karty gwarancyjnej,w dowolnym ich punkcie na terenie kraju.Ochroniarz zapytał mnie przy kasie czy pomóc zapakować karton w reklamówkę.