Opinia użytkownika: Barbara_333
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Dnia 29.XI. wybrałam się na zakupy do marketu Kaufland w Bydgoszczy. Teren zewnętrzny był czysty, aczkolwiek wózki sklepowe stały w taki sposób, że blokowały przejazd przez parking sklepowy. W sklepie było dużo klientów, pani sprzątająca sale myła podłogę. Towar był wyłożony w sposób przejrzysty, estetycznie. Nie miałam problemu z odnalezieniem danego produktu i jego ceny. Kupiłam maszynkę do włosów i potem zmierzyłam już w kierunku kas. Były otwarte 4 stanowiska kasowe. Ustawiłam się w najkrótszej kolejce, przede mną stały 2 osoby. Pani obsługująca na kasie była kierownikiem zmiany. Przywitała mnie bardzo serdecznie, szybko i sprawnie mnie obsłużyła. Przy kasie okazało się niestety, że cena maszynki nie zgadza się o 10 zł z tą, która była przy produkcie na regale. Pani poprosiła mnie o podejście do Biura Obsługi Klienta . Tam dostałam zwrot pieniędzy, a w ramach przeprosin dostałam czekoladę dla syna. Pani z BOK przeprosiła mnie bardzo grzecznie i życzyła miłego wieczoru.