Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Po doładowaniu telefonu kwotą 10 zł, nagle saldo telefonu zostało wyzerowane, bez zgody i mojej wiedzy ,po prostu telefon ze stanu dostepnych srodków 10 zł został nagle bez przysłowiowego grosza z saldem -,50 gr.Oczywiscie telefon do konsultanta - czynny całodobowo nie odpowiada .po 20 minutach dzwonienia z telefonu stacjonarnego nareszcie zgłoszenie i po wysłuchaniu problemu skierowanie pod inny numer telefonu. Kolejne 15 minut , Pani wysłuchała po czym stwerdziła ze nie jest to pierwsza taka sytuacja lecz kolejna , przyjeła oczywiscie zgłoszenie i po 20-30 minutach miał przyjśc SMS z wyjasnieniem. Mineło 3 dni od w/w rozmowy SMS dostałem 3 dzień z informacja ze sprawa jest w trakcie wyjasniania.Po kolejnych 3 dniach dalej nic nie wiadomo co bedzie dalej. W trakcie rozmów z gronie kolegów dowiedziałem się ze jest to awaria w całym Plusie od 13 /11/2009 i wszyscy próbójacy sie dodzwonic mieli takie problemy. Uwazam ze na tak duża sieć traktowanie klientów w ten sposób jest niedopuszczalne.Konkurencja nie spi i takie traktowanie klientów jest nieetyczne.