Opinia użytkownika: Ada_3
Dotycząca firmy: EURO-NET
Treść opinii: Do sklepu EURO-NET, udaliśmy się całą rodziną (2dzieci),żeby zapłacić ratę, ale przy okazji chciałam rozglądnąć się za słuchawkami do kompytera.Pierwsza rzecz jaka się mi rzuciła w oczy to pani w kasie , która z dezaprobatą patrzyła na moje dzieci, jakby chciała powiedzieć, że dzieci tu wstępu nie mają!! Przy kasie gdzie płaciłam Pani bardzo miło i uprzejmnie mnie obsłużyła ale nie wdawała się ze mną w rozmowę, po prostu popatrzyła na rachunek wybiła nastepny , przyjęła gotówkę i oddała rachunek i resztę,, Czyli praktycznie żadnego kontaktu z klientem, gdyż spojrzała tylko na mnie jak przyjmowała gotówkę!!Następnie udalismy się do odpowiedniej półki ze słuchawkami, owszem asortyment był bardzo duzy, nawet ceny mnie zadowoliły, ale niestey rozczarownie obsługą. Oczywiście obsługa była, tylko że panowie stali sobie dwie półki dalej i tak nad czymś debatowali, że nie zauważyli mnie jak patrzyłam, w ich stronę, żeby , któryś do mnie podszedł, dopiero jak ja podeszłam z zapytaniem to przestali dyskutować. Jednak wiedza na temat słuchwek ich funcji i przystosowania itp. była duża i byłam zadowolona z informacji. Wszystkie osoby na sklepie są zauważalne, gdyż ubrani są w żółte koszulki, więc się odróżniają, co bardzo ułatwia komunikację. Towar ładnie poukładnay na półkach w odpowiedniej segregacji, więc łatwo jest znaleźć szukaną rzecz, miejsce czyste i dość przyjemnie. Ogólnie byłam zadowolona z informacji tylko niektórzy z pracowników podchodzą troszkę olewająco,,,, (nie wszyscy, bo widziałam, że kilku pracowników, zaraz zajęło się klientem, gdy ten coś oglądał z zainteresowniem).