Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sobota, środek dnia na małym parkingu przed marketem są wolne miejsca. W boksie stoją wolne wózki zakupowe. W środku nie było wolnych koszyków, byłem więc zmuszony wrócić się na zewnątrz po wózek (kiedy wróciłem do środka obsługa już podstawiła koszyki). W sklepie było wielu klientów (jednak nie było bardzo tłoczno). Kilku pracowników ustawiało towar na półkach - trzy osoby pracowały przy kasie (były otwarte 3 kasy, w tym jedna obsługiwała również stoisko z alkoholem). W mojej opinii sklep jest dobrze zaopatrzony, są dostępne wszystkie podstawowe produkty w atrakcyjnych cenach. W przypadku większości produktów, można wybrać z oferty kilku producentów. Jednak robiąc nieduże zakupy natrafiłem na brak kilku produktów: pomidory (zostało kilka mocno nieświeżych), chipsy Twistos Fromage (które zazwyczaj były w ofercie sklepu). Przy kasie nie musiałem długo czekać na rozliczenie zakupów (jedna osoba przede mną). Przy kasie były dostępne zakładki rozdzielające zakupy klientów; lada do wykładania towaru była czysta. Kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry" i sprawnie kasowała kolejne produkty. Pani zachowywała się neutralnie (nie była ani nieprzyjemna, ani szczególnie miła - po prostu wykonywała swoje obowiązki). Po wydaniu reszty powiedziała: dziękuję. Do minusów robienia zakupów w tym sklepie dodam jeszcze brak możliwości płacenia kartami płatniczymi.