Opinia użytkownika: Maria_142
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Cel wizyty: zakup płyty kompaktowej. W dniu 21 listopada 2009r., udałam się do salonu Empik w Centrum Handlowym Poznań Plaza, by zakupić poszukiwaną przeze mnie płytę kompaktową. Ponieważ trudno było mi odnaleźć ją na stoisku, zwróciłam się do pracownika Punktu Informacyjnego z prośbą o pomoc. Obsługiwała mnie bardzo miła młoda Pani, która w mgnieniu oka sprawdziła w systemie, czy salon posiada ją aktualnie na stanie. Ponieważ dzień 21 listopada był jednocześnie dniem premiery płyty, a ta nie dotarła jeszcze do salonu, pracownica zaproponowała mi, iż zamówi ją dla mnie z magazynu i będzie ona do odebrania w ciągu kilku dni. Dnia 26 listopada otrzymałam e-mail z informacją, że płyta została już dla mnie sprowadzona i znajduje się do odebrania w salonie Empik. W dniu 28 listopada udałam się do salonu celem odebrania płyty. Płyta czekała na mnie w Punkcie Informacji, gdzie mogłam również uregulować rachunek nie czekając w kolejce. Ponadto obsługujący mnie pracownik salonu zainteresował się moim zakupem i zaproponował mi przesłuchanie w dziale muzycznym dwóch innych płyt o podobnym brzmieniu. Pracownik był niezwykle kulturalny, doskonale znał asortyment sklepu, a ponadto potrafił zaproponować mi produkty, które w moich oczach stały się atrakcyjne i godne zakupu. Plusy: Niespotykanie uprzejma i kompetentna obsługa. Pracownicy są otwarci, potrafią nawiązać kontakt z klientem i doprowadzić do zawarcia transakcji. Opcja uiszczenia opłaty w Punkcie Informacyjnym, znacznie usprawniła funkcjonowanie sklepu (dawniej za odebrany produkt należało zapłacić w kasie czekając w gigantycznych kolejkach). Asortyment jest bogaty, a ponadto sklep umożliwia nabycie mniej komercyjnych produktów, sprowadzając je specjalnie dla klienta. Minusy: Pomimo podziałów tematycznych, istnieje problem w odnalezieniu konkretnych produktów, spowodowany chaotycznym ich rozlokowaniem. Powierzchnia salonu jest ciasno zagospodarowana, stąd klient niejednokrotnie musi przeciskać się między półkami i innymi klientami, co może potęgować uczucie dyskomfortu.