Opinia użytkownika: Mariola_15
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Dość często korzystam z usług Mc'drive w moim mieście. Od jakiegoś czasu zamówienia składa się tam przez intercom , do pracownika który bardzo często nie dosłyszy z winy sprzętu ( mam dość donośny głos). Nowy cennik przy wjeździe ,jest wypisany bardzo małymi literkami. Nie noszę okularów i w żaden sposób nie jestem w stanie nic przeczytać. Jeżeli nie jestem zdecydowana na konkretny produkt , zawsze czuję się w niezręcznej sytuacji. Muszę wypytywać pracownika o zestawy , ceny czy promocje. Albo mogę wyjść z samochodu i sobie poczytać , czego jeszcze nie uczyniłam , bo przecież nie dlatego podjeżdzam pod driva. Ciekawe jest to , że zawsze mówię do pracownika , który nic innego nie robi oprócz przyjęcia zamówienia i kasowania . Nie rozumię w jakim celu muszę rozmawiać z nim przez kabelki , a nie bezpośrednio w okienku (tak było kiedyś) i tak zawsze do niego podjeżdzam w celu zapłaty. Nie widzę sensu takiej "modernizacji" w tej firmie.