Opinia użytkownika: Joanna_223
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Kilka tygodni temu otworzyłam ROR (co prawda w innym oddziale tego banku), w związku z tym potrzebowałam jeszcze kilku informacji dotyczących mojego nowego konta. Nie wiadomo czemu zapytano się mnie "na dzień dobry" czy to jest rachunek otwarty w innym oddziale-zdziwiłam się, bo niby dlaczego to ma być istotne. Ale jednak okazało się że jest to ważne w przypadku załatwiania wszelkich formalności w tej" sieci banków". Ponieważ wszelkie wnioski np. o kartę czy też o kody do przelewów internetowych są przekazywane do tamtego oddziału. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z sytuacją w której w ten sposób była by załatwiana sprawa. Nie do przyjęcia jest dla mnie to że po kilku dniach udałam się do tego samego oddziału po odbiór karty, ale okazało się że karta nie została przekazana jeszcze do Trzcianki, a składając wniosek zaznaczyłam, ze odpiorę ją tam. Po rozmowie telefonicznej pracownik banku poprosił mnie abym przyszła za 3 dni. Po tym terminie oczywiście otrzymałam wreszcie kartę na którą musiałam czekać aż tak długo. Do tej pory z internetowej obsługi mojego konta próbowałam skorzystać trzykrotnie, z czego dwa razy były nie udane. Przy pierwszej próbie zalogowania okazało się że jest to nie możliwe, ponieważ system jest nieczynny. Co ciekawe aż kilka dni!!! Za drugim razem wszystko przebiegło dobrze. Przy trzeciej próbie sytuacja powtórzyła się jak przy pierwszym logowaniu, ale tym razem usługa była niedostępna przez kilkanaście minut.