Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: swiatobrazow.pl
Treść opinii: Zamawiałem sobie obraz na portalu www.swiatobrazow.pl. Wybrałem interesujący mnie egzemplarz, po czym przed złożeniem zamówienia napisałem maila do obsługi sklepu, czy na interesujące mnie dzieło jest może jakaś promocja albo obniżka ceny. Nie otrzymawszy odpowiedzi zamówiłem obraz dwa tygodnie później. Czas realizacji zamówienia wynosił 10 dni roboczych więc spokojnie czekałem. Po około tygodniu wchodząc na stronę i sprawdzając stan zamówienia zauważyłem, że cena obrazu zmniejszyła się o 60 zł. Szkoda, że nikt nie raczył odpisać na moją wiadomość z zapytaniem o zmniejszenie ceny dwa tygodnie wcześniej. Wiem, że towar zamówiony mogę zwrócić do 10 dni od otrzymania bez podania przyczyny, jednakże nie o to mi chodziło. Napisałem kolejną wiadomość z prośbą o obniżenie ceny, aby uniknąć zwrotu przesyłki. W momencie wysłania dostałem wiadomość, że paczka została wysłana. Postanowiłem więc zadzwonić osobiście i porozmawiać na ten temat. Dopiero po trzecim telefonie ktoś odebrał telefon i po szybkiej rozmowie okazało się, że nie ma żadnego problemu ze zwrotem różnicy w cenie i zostanie przelane to na moje konto jak najszybciej. Mimo iż to był piątek późnym popołudniem to pieniądze znalazły się na koncie jeszcze tego samego dnia, a obraz przyszedł pocztą kurierską w poniedziałek z samego rana. Co ciekawe na paragonie nabita była kwota z uwzględnieniem obniżki ceny, więc może się nasuwać wniosek, że sklep doszedł do tego samego rozwiązania co ja i sam podjął działania zwrotu pieniędzy i obniżki ceny jeszcze przed moim telefonem. Z obrazu jestem zadowolony. Ma tak samo żywe kolory jak na zdjęciu w internecie, a dodatkowo przy zamówieniach powyżej 300 zł nie płacę za przesyłkę kurierską i paczka dociera do mnie bardzo szybko w nienaruszonym stanie.