Opinia użytkownika: Anonimowa
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Chciałam zjeść coś w restauracji, jednak po spojrzeniu przez okno, stwierdziłam, że zakupię jedzenie w McDrive. Kolejka była mała, przede mną stały 2 auta. Jednak zamawianie trwało dziwnie długo. Gdy nadeszła moja kolej podjechałam do panelu, gdzie zamawia się produkty. Po usłyszeniu obsługi "Proszę złożyć zamówienie" zamówiłam 2 tortille, w tym jedna bez pikantnego sosu, to tego frytki. Mikrofon przez który się zamawiało był zdaje się zepsuty, pani u której zamawiałam ponownie powiedziała: "proszę złożyć zamówienie". Powtórzyłam, za chwilę głos się odzywa: "Co pani zamawia?!". W końcu za trzecim razem moje zamówienie dotarło, musiałam krzyczeć żeby mnie usłyszano. Gdy podjechałam po odbiór zamówienia, pani w okienku była niezbyt miła, co prawda usłyszałam od niej "proszę, dziękuję i zapraszam ponownie", ale jej wyraz twarzy mówił co innego. Być może irytowała ją sytuacja z mikrofonem, ale nie powinna tego okazywać klientom, tylko zgłosić komu trzeba. Odjechałam na parking, jakieś 50m dalej, otwieram torbę, patrzę a tam dwie tortille pikantne, a ja zamawiałam jedną łagodną. Zdenerwowana poszłam do okienka gdzie wydają zamówienia, stał już tam ktoś inny - pan obsługujący. Powiedziałam, że zamawiałam co innego, jaka jest sytuacja, pan bez problemu wymienił mi na nową tortillę, pomimo,że oddałam mu już nadgryzioną. Ocena +1, bo wszystko zakończyło się w miarę pozytywnie, otrzymałam co zamówiłam. Jednak samo zamawianie nie było miłe, pani obsługująca niepotrzebnie mieszała swój humor do obsługi klienta.