Opinia użytkownika: Małgorzata_726
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Wczorajsza obserwacja PZU w Oddziale w Kielcach była dla mnie bardzo irytująca. Zastanawia mnie fakt, jak w obecnych czasach można tak traktować klienta. Firma znana jest bardzo dobrze, lecz jej struktura nie jest opracowana do końca. Jeżeli chodzi o punkt na ulicy Solnej jest on nie dostosowany do obsługi klienta o wysokiej jakości- na 7 stanowisk jedynie 2 były udostępnione, nie ma zachowanej prywatności klientów, jest niewystarczająca ilość miejsc siedzących dla klientów, nie ma nawet automatu z wodą do picia bądź napojami, na ścianie wisi telewizor, który jest nie włączony, co powoduje, iż klienci oczekujący na obsługę poprostu z nudy podsłuchują i obserwują, co się dzieje w owym punkcie. Ja zostałam troche "niesmacznie" nazwana przez panią, która mnie obsługiwała. W punkcie na ulicy Dużej jest maszyna drukująca numer, jaki otrzymuje klient, aby został obsłużony. Posiada ona nieprecyzyjnie sformułowane odnośniki. Po kolejnej stracie czasu zostałam skierowana do pokoju po drugiej części korytarza. Tam znowu przekierowano mnie do Recepcji, gdzie znajdował się aparat telefoniczny. Musiałam podać moje dane przez owy telefon, które słyszały wszystkie osoby przechodzące obok mnie.