Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Chata Polska
Treść opinii: Udając się do sklepu, szukałem miejsca, gdzie mógłbym zaparkować pojazd, ponieważ byłem przejazdem. Udało mi się zaparkować w niedalekiej odległości. Budynek sklepu nie był zbyt czysty. W niektórych miejscach ściany miał pomazane, a gdzie niegdzie odpadał tynk. Przed wejściem było bardzo czysto. Bardzo czyste były również drzwi wejście. Po wejściu na salę sprzedaży pracownik sklepu powitał mnie. Szukałem pieczywa i soku. Przeszedłem się po sali między regałami. Sklep nie był duży, lecz dobrze zatowarowany. W niektórych momentach towaru było nawet za dużo - bałem się wziąć jeden produkt, bo reszta zaraz mogła się przewrócić. Na sklepie bardzo wyraźnie był widoczny system monitoringu. System był zrobiony dość prowizorycznie, ponieważ wszystkie kable były na ścianach. Niestety nie wyglądało to estetycznie, ale na pewno bezpiecznie dla właścicieli sklepu. Przy kasie inny pracownik powitał mnie, zaczął kasować towary. Wyraźnie podał kwotę do zapłaty. Nie zaproponowano mi żadnego dodatkowego produktu. Pracownik zapakował mi towar i z uśmiechem pożegnał. Sam klimat w sklepie bardzo dobry, miła, życzliwa obsługa. Na pewno jeszcze kiedyś tam zajadę.