Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Stoiska dedykowane odpowiednim działom obsadzone niewystarczającą ilością pracowników, którzy zajmują się rozkładaniem towaru. Miejsce- 'lada' gdzie powinni znajdować się pracownicy działów, zabałaganione (skrawki materiałów budowlanych, uszkodzone narzędzia, dużo pomiętych papierów) Nie mają czasu (ani ochoty) by zająć się doradzeniem nad wyborem produktu, czy choćby wskazaniem miejsca danego produktu. Po zwróceniu uwagi na brak towaru i prośbę o zdjęcie z półki za pomocą wózka widłowego, operator tego wózka poprosił o 2 minuty cierpliwości. Po czym ostentacyjnie odjechał w drugi koniec sklepu. Dnie następnego towar (tynk, worki 25kg) wciąż stał poza zasięgiem (na 3m półce). Na innym dziale pracownik stoiska był nieuchwytny przez 20 minut. Gdy sam wziąłem wybrane płytki, przy kasie okazało się, że trzeba wpisać odpowiedni metraż i kod produktu. 10min później, gdy kolejka przy kasie nie przesuwała się z powodu oczekiwania na przedstawiciela stoiska glazurniczego, sam poszedłem po kod towaru, okazało się, że niestety jest to niewystarczające, należy czekać następne 10minut. Gdy udało się doczekać przedstawiciela stoiska, ten zabrał płytki (później okazało się, że wymienił płytki na dwa, niezgodne ze sobą kolory-złośliwość, czy niewiedza?). Podsumowując- długi czas oczekiwania na obsługę, na skasowanie, brak obsługi i pomocy.