Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: W dniu dzisiejszym byłam obsługiwana w banku i chciałam sie podzielić uwagami. Ważną rolę odgrywa dla mnie nie tylko wnętrze banku, ale również odpowiednie zachowanie pracowników. Na ośmiu pracowników, znajdujących się na sali, nikt nie zapytał nawet, czy może w czymś pomóc. Istotnym mankamentem okazały się również wewnątrz niejasne oznaczenia, gdzie można załatwić daną sprawę lub ich brak. Błądziłam szukając odpowiedniego stanowiska, czy właściwego doradcy. Kwalifikacje pracowników w zakresie obsługi klienta są na poziomie zadowalającym, gorzej już z szybkością, choć to spowodowane było formalnościami. Dużym minusem są kłopoty z parkowaniem w pobliżu placówki, ale to ma związek z lokalizacją oddziału. Pozytywne emocje budziła czystość i porządek na terenie banku oraz w jego bezpośrednim otoczeniu. Ogólne wrażenie pozytywne.