Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sylwia_398

Dotycząca firmy: Sieć 34

Treść opinii: Brak powitania, chociaż minęłam Panią, która w wejściu porządkowała wózki na zakupy. Widziała też, że miałam problem z drobnymi, ale nie zaproponowała mi pomocy. Dział mięsny - trzy ekspedientki z których jedna była naprawdę zaangażowana w obsługę, słuchała uważnie pytań klientów, doradzała najbardziej korzystne produkty, pozostałe dwie były zajęte sobą - jedna na głos opowiadała o niesprawiedliwym grafiku, druga zaangażowana w rozmowę rozwieszała plakaty komentując że to dla klientów, jednak nie przekładała tego na bezpośrednie zainteresowanie ludźmi w kolejce. Dział nabiału - panie nastawione na uzupełnianie towaru, przejście zastawione wózkami, lady zabarykadowane, brak dostępu do produktów. Panie najwyraźniej nie mają świadomości, że ten towar jest wykładany dla klientów, są skupione na zadaniu, bez względu na okoliczności. Są skupione na swoim działaniu, nie zauważają klientów próbujących sięgnąć po produkty. Dział warzywny - pani widząc, że pękła mi torebka z selerami, szybko podała mi nową torebkę i pomogła zapakować. Była uśmiechnięta, utrzymywała kontakt wzrokowy. Kasy - zmiana kasjerek - kłótnie na głos na temat nieuporządkowanych, przekazywanych między zmiananmi drobnych banknotów. Brak powitania, pożegnania, towar przerzucany mechanicznie w bardzo szybkim tempie - brak kontaktu wzrokowego z klientem, uśmiechu. Czynności związane z obsługą wykonywane bardzo mechanicznie, na akord.