Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Lokal znajduje się w dobrym punkcie, na wylocie ulicy Kochanowskiego. To, w połączeniu z dobrym oznakowaniem zewnętrznym, tworzą dobrą jakość informacji o lokalu. Dodatkowym atutem jest płaskie wejście, pozbawione schodów i progu. Ułatwia do korzystanie z usług sklepu osobom poruszającym się na wózkach. Jednak już w drzwiach na klienta czeka niemiła niespodzianka. Jest nim bardzo głośny sygnał, towarzyszący przekraczaniu drzwi przez klienta. Osobiści uważam, że jest on zbyt głośny. Jednocześnie w czasie mojej wizyty w sklepie nie zauważyłem żadnej informacji o dźwięku, która byłaby przywieszona na drzwiach. To poważne uchybienie. W środku lokal zaprezentował się mi dość dobrze. Podział sklepu na działy był jasny i czytelny. Wszakże brakowało oznaczenia poszczególnych stoisk. Jednak z drzwi rozpościerał się ładny widok na cały sklep i nie miałem problemu ze zlokalizowaniem interesującego mnie produktu. Przejścia między regałami nie należały do szerokich. Dwie osoby z trudem mogłyby się w nich minąć. Na szczęście w sklepie nie było wówczas żadnego klienta. Towar ułożony był dokładnie i równo na każdej półce sklepowej. Pracownicy zadbali o wyeksponowanie produktów. Niestety problem pojawił się w momencie poszukiwania ceny wybranego przeze mnie artykułu. Te nie zawsze były dopasowane do produktów. W ten sposób zostałem skazany na poszukiwania właściwej karteczki z ceną wśród dość dużego gąszczu odnoszących się do całkowicie innych towarów. Często zauważyć się dało, na ten przykład dajmy sytuację w jogurtach, że ceny nie zawsze znajdowały odzwierciedlenie w produktach znajdujących się nad nimi. Czasami po prostu na półce brakowało towaru. To poważny mankament sklepu. Za plus można zapisać za to bardzo dobre oświetlenie lokalu, ułatwiające robienie zakupów. Pozytywem było też ułożenie pieczywa w osobnych ładnych koszach i utrzymana wokół nich czystość. Największe negatywne zaskoczenie przyszło ze strony obsługi. W tym czasie w sklepie przebywały dwie pracownice. Jedna miała około 54 – 60 lat. Druga była zdecydowanie młodsza – około 36 – 42 lata. Obie ubrane były w zwykłe ubrania. Nie miały na sobie charakterystycznego zielonego stroju, spotykanego w innych lokalach sieci. Obie zajęte były towarem na jednym ze sklepowych regałów. Brakowało przy tym osoby przy kasie. Wszakże w czasie całego pobytu w sklepie panie pilnie i na przemian miały baczenie na moje zachowanie i były gotowe udać się w każdej chwili do kasy. Niestety nie spotkałem się z ich strony z żadnym przywitaniem ani pożegnaniem. Możliwe, że osoby niedokujące zakupów na to nie zasługują.?.