Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Do MultiBanku wstąpiłam w celu uzyskania bliższych informacji na temat rachunku osobistego. Akurat byłam w pobliżu placówki, więc postanowiłam zaglądnąć. Multibank poleciła mi koleżanka z pracy, która bardzo ceni sobie współpracę z tym bankiem. Po wejściu do placówki zauważyłam dwa stanowiska do obsługi Klientów, zostałam powitana przez pracownika i od razu zapytana o cel mojej wizyty. Wyjaśniłam jaki produkt mnie interesuje, po czym pani udzieliła mi wyczerpujących informacji na temat konta i jego obsługi Na każde moje pytanie otrzymałam wyczerpującą odpowiedź. Osoba, która mnie obsługiwała wyjaśniła mi wszystko dokładnie, niejednokrotnie pytając się, czy ewentualnie mam jeszcze jakieś wątpliwości , czy wszystko jest dla mnie jasne i zrozumiałe, Zadawała szereg pytań, aby poznać moje potrzeby, żeby jak najlepiej dopasować odpowiedni rodzaj konta. Wyjaśniła mi również jak przebiega procedura założenia rachunku i co będzie mi w tym celu potrzebne. Tak więc mogę śmiało powiedzieć, że w kłodzkiej placówce Multibanku spotkałam się z fachową, życzliwą i w pełni kompetentną obsługą. Zaskoczyło mnie bardzo pozytywne nastawienie do klientów, nie tylko do mojej osoby, ale także do pozostałych klientów, którzy akurat byli w placówce w tym samym czasie co ja. Serdecznie podziękowałam za pomoc, otrzymałam na koniec wizytówkę, abym w razie jeszcze jakichkolwiek pytań, mogła się skontaktować z doradcą. Jakość obsługi, profesjonalizm osób tam pracujących i oferta zaciekawiła mnie na tyle, że jeszcze nie raz odwiedzę kłodzką placówkę. Polecam Multibank, a zwłaszcza placówkę w Kłodzku!