Opinia użytkownika: ViolkA
Dotycząca firmy: PKS Toruń
Treść opinii: Z usług PKS Toruń korzystam bardzo często, ponieważ jest to bardzo dogodny środek lokomocji. Zazwyczaj rozkład jazdy autobusów sprawdzam na stronie internetowej lecz tego dnia jak na złość nie działała mi sieć więc byłam zmuszona by skorzystać z telefonicznej informacji tego przewoźnika. Próba dodzwonienia się na infolinie informacji graniczyło z cudem, po 20 próbie w końcu odebrała Pani która nerwowym głosem krzyknęła do słuchawki: „Słucham”. Zapytałam o najbliższy kurs autobusów z Chełmży do Torunia. Pani udzieliła mi informacji, że autobus z Dworca odjeżdża o 15:40, chciałam zapytać o kurs powrotny lecz w słuchawce rozległ się tylko sygnał, co oznaczało odłożoną słuchawkę. Zirytowało mnie to ponieważ nie otrzymałam informacji szczegółowej. Postanowiłam zadzwonić jeszcze raz. Kiedy Pani odebrała a ja zapytałam się o autobus po raz kolejny Pani nerwowo krzyknęła mi do słuchawki: „Mówiłam że o 15,40. Czego Pani jeszcze chce?!” W tym momencie całkowicie mnie zamurowało i odjęło głos i z tych nerwów zapomniałam o co chciałam zapytać. Kiedy doszłam do siebie w słuchawce była już tylko cisza. W ostateczności byłam zmuszona iść do sąsiadki poprosić o skorzystanie z komputera. Jestem całkowicie oburzona obsługą Pani w Informacji tak poważnego Przewoźnika.