Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Obserwacja dotyczy Biura Obsługi Klienta firmy Vectra. Chciałem załatwić prostą sprawę. W biurze byłem pierwszy raz. Pomieszczenie robi dobre wrażenie, jest czyste, ładnie zaaranżowane, ale małe. W środku zobaczyłem 4 stanowiska obsługi, wszystkie czynne i przy każdym siedział klient. W kolejce przede mną były 4 osoby. Myśląc sobie "szybko pójdzie" rozpocząłem oczekiwanie. Po 15 minutach w kolejce przede mną były dalej 3 osoby. Po kolejnych 5 minutach nic się nie zmieniło. Wyszedłem. Rozumiem, że czasami mogą zdarzyć się bardziej zawiłe sprawy, ale tu było 3 klientów obsługiwanych ponad 20 minut, jeden ponad 15 minut. Pytanie jak długo przed moim wejściem zaczęła się obsługa tych klientów i ile ostatecznie trwała? Nie wiem, czy to wina flegmatycznych pracowników, organizacji, procedur, czy czegoś innego. Na pewno jednak tak powolna obsługa jest niedopuszczalna.