Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Delikatesy Mięsne Prosiaczek
Treść opinii: Lokal ma bardzo dobre oznakowanie zewnętrzne. Sklep jest widoczny z daleka. Jego fasada utrzymana jest w odpowiednio dobrym stanie. Jednak już wejście pozostawia wiele do życzenia. Niestety jest ono fatalnie rozwiązane. Przed sklepem, na szerokości 20 – 30 cm, znajduje się niewysoki, ale wyraźnie zaznaczony stopień. Nie tylko uniemożliwia on dostęp do sklepu osobom na wózkach inwalidzkich, ale stanowi niebezpieczeństwo dla w pełni sprawnych, którzy przez nieuwagę mogą się o niego potknąć. W środku sklep jest niewielkich rozmiarów. Kolejka ustawiona do jedynej w lokalu kasy, kiedy liczy kilka osób, skutecznie blokuje nie tylko dostęp innym do stoisk celem dokonania wyboru, ale wręcz uniemożliwia swobodne przejście od kas do wyjścia. Za kolejny mankament można uznać dość ściśle ułożony towar. Osobiście też mam zastrzeżenia do otwartego na zaplecze przejścia. Ale to wszystkie dostrzeżone przeze mnie wady sklepu. Reszta to same pozytywy. W czasie mojej wizyty towar ułożony był w ładnych, zadbanych pojemnikach. Na stoiskach było czysto. Każdy produkt posiadał swoją cenę, która podana była w czytelny i przyjemny estetycznie sposób. Pojemniki nie były przepełnione. Produkty ułożone były według kategorii i były łatwe do zlokalizowania, głównie przez niewielkie rozmiary stoiska. Jedyne co można byłoby poprawić, to widoczność cen na stoisku z elementami z kurczaka, zlokalizowanego w rogu lokalu, względnie najdalej od klientów w stosunku do innych stoisk. W czasie mojej wizyty w sklepie znajdowały się dwie pracownice (w wieku 42 – 48 lat obie). Obie zajmowały się przypisanymi im zadaniami, zgodnie z polityką prowadzoną przez sieć. Jedna zajmowała się przyjmowaniem zamówień klientów, ważeniem i pakowaniem towaru do specjalnych pojemników. Druga odpowiedzialna była wyłącznie za obsługę kasy. Obie ubrane były w firmowe stroje. Ubrania prezentowały się dość ładnie. Były czyste i zadbane. Niestety żadna z pań nie miała przypiętego identyfikatora z imieniem. Były przy tym przeciętnie uprzejme i kulturalne, zachowując podstawy dobrego zachowania. Odnosiły się do klienta dość grzecznie. W sklepie powstała średniej długości kolejka, zniechęcająca jednak nowych klientów do czekania na ich kolej. Ogólnie sklep zaprezentował się dobrze. Jednak już przy porównaniu z innymi „Prosiaczkami” wypada źle. Stąd ostateczna ocena jest przeciętna.