Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apteka PULS
Treść opinii: Apteka znajduje się w najniżej położonym pomieszczeniu budynku mieszczącego różnorodne gabinety i przychodnie lekarskie. Posiada dość skomplikowany układ wewnętrzny. Do apteki dostałem się wejściem zlokalizowanym w podwórzu budynku. Przeszkodą dla osób niepełnosprawnych są w przypadku tego punktu schody prowadzące w dół. Wnętrze apteki zaskoczyło mnie stosunkowo małą powierzchnią tej części pomieszczenia, w której mogli przebywać klienci. Na potrzeby zakupów czynne też było tylko jedno okienko. Na szczęście w lokalu oprócz mnie była tylko jedna osoba, nie musiałem więc długo czekać na swoją kolej. Pani aptekarka (wiek 30 – 36 lat) zdawała się być onieśmielona klientami. Ubrana była w biały fartuch – czysty, ładny i zadbany. Nie posiadała niestety żadnej plakietki z imieniem. Jej głos był jednak miły, a sam kontakt z klientem uprzejmy. Pani zapomniała jednak o przywitaniu i pożegnaniu się z klientami, co należy zapisać na minus. Udzieliła za to na moją prośbę pełnej informacji na temat leku. Obsługiwała w miarę szybko i sprawnie. Układ pomieszczenia wskazywał na chęć zaoszczędzenia miejsca. Jednak nie odbiło się to na jakości wyeksponowania poszczególnych produktów. Poszczególne opakowania były ułożone ładnie, równo i w miejscach widocznych. Wszakże przednie oszklone szafki zasłaniały tylne regały, mimo, że znajdowało się na nich dość dużo produktów. Tylne regały służyły bardziej za miejsce magazynowe a nie reklamowe produktów. Towar nie posiadał cen, co jednoznacznie należy zaliczyć na minus. Jest to cechą normalną w polskich aptekach. Ogólnie rzecz ujmując wyglądem apteka zrobiła mierne wrażenie. Jednak sama jakość obsługi jest dobra.