Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Żabka na ulicy Dąbrowskiego zaskoczyła mnie negatywnie w kilku punktach. Po pierwsze wejście do lokalu zostało zbudowane bez uwzględnienia potrzeb osób niepełnosprawnych – do lokalu prowadzą niestety dość niewygodne schody. W środku sklep miał też kilka mankamentów. W pierwszym rzędzie należy zwrócić uwagę na układ pomieszczeń. W lokalu można bowiem wyróżnić trzy części, z których w każdej znajduje się inny typ towarów. Niestety pomieszczenia te nie były opisane. Brakowało też oznakowania poszczególnych działów. Na szczęście stoiska nie były na tyle wysokie, by zasłaniać widok za nimi i nie musiałem w ciemno krążyć po sklepie w poszukiwaniu odpowiednich towarów, odgadując zawartość stoisk po towarach wyłożonych na ich najwyższych półkach. Kolejnym minusem, jaki rzucił mi się w oczy, był powtarzający się w wielu przypadkach brak cen. Produkty stojące na półkach nie tylko nie posiadały indywidualnie przyklejonych cen. Brakowało ich często także i na listwach przednich półek. W ten sposób klienci sklepu zostali skazani na robienie zakupów w ciemno lub pytanie się o ceny każdego nieoznakowanego towaru przy kasie. Dodatkowym mankamentem było powszechnie panujące zjawisko układania towarów jedne na drugich. Na półkach towar leżał dość ciasno. Dla tych produktów, które nie znalazły sobie miejsca na półkach, przewidziano miejsce na innych produktach. W ten sposób całość została nie tylko źle wyeksponowana, ale ucierpiała na tym i estetyka lokalu. W końcu uwaga moja zwróciła się na obsługę. A w zasadzie jej brak. Jedyna pracownica, znajdująca się na terenie sklepu, zajęta była układaniem towaru na półkach. Jej wiek mogę ocenić na 36 – 42 lata. Ubrana była w zielony firmowy strój roboczy. Zupełnie zignorowała fakt przybycia klienta do lokalu. nie pojawiła się w pobliżu kasy w momencie, gdy opuszczałem sklep. Było to dość zadziwiające i niemiłe. Dodatkowo pragnę jeszcze nadmienić, że zainteresowała mnie lokalizacja stanowiska kasowego. Znajduje się ono tuż przy wejściu do sklepu. W czasie mojego pobytu w sklepie nie było żadnego klienta. Zakładam jednak, że w przypadku uformowania się małej choćby kolejki, tamowałaby ona wejście do sklepu. Lokal jest bowiem, jak już wcześniej zauważyłem, dość ciasny. Te wszystkie wady zaowocowały złą oceną ostateczną sklepu.