Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Obserwatorka_1

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: Chciałabym opisać niemiłą sytuację jaką doznałam z Agnentem PZU, no a teraz z PZU. Od zawsze ubezpieczałam się w PZU(ubezpieczenie auta, ubezpieczenia wakacji zagranicznych), u jednego agenta w mojej miejscowość. Ta sytuacja miała miejce w tamtym roku, ale konsekwencje tego ciągnął się do dnia dzisiejszego. Zadzwoniłam do "mojej" agentki ubezpieczeniowej w celu ubezpieczenia auta. Był to ostatni dzień miesiąca i ostatni dzień iubezpieczenia. Zadzwoniłam do niej ok godz.12:00, dlatego , że sama nie mogłam podejść osobiście bo byłam w pracy. Gdy agentka usłyszała, że chciałabym ubezpieczyć się powiedziała, że w dniu dzisiejszym jest to niemożliwe, bo ona już zamkła miesiąc, i zaraz jedzie do PZU oddać umowy i , że może zrobić to jutro. W dniu następnym wcześnie rano wyjezdzałam na szkolenie i chyba miałam jechać nieubezpieczonym autem!! Zapytałam, że przecież jest godz.12:00 i jak to ma zamknięty miesiąc, skoro pracuje do 16? Usłuszałam, ze nie ubezpieczy mi dziaiaj auta, bo zamkła już miesiąc i już! Strasznie się wkurzyłam i zadzwoniłam do agenta WARTY, aby ubezpieczyć samochód.Syn mój pojechał do PZU z pismem o wypowiedzenie umowy. Jednak pani w PZU nie chciała tego mu przyjądz, powiedziałam, że ma zostawić na biurku. To przecież ja jestem klientem, ja chciałam ubezpieczyć auto , i nie jest to moja wina , że pani agentka nie chciała. Do dnia dzisiejszego wydzwaniają do mnie z PZU (choć kilkakrotnie opowiedziałam zaistniałą sytuacje) i chcą abym wpłaciła pieniądze!! Dość, żę pracownikowi PZU nie chciało się ubezpieczyć mojego samochodu to jeszcze teraz ja mam pokryć koszty polisy!! Polisę wykupiłam w WARCIE, dodatkowo ubezpieczyłam drugie auto oraz mieszkanie. PZU poprostu straciło klienta, bo już napewno nic w tej firmie nie wykupię żadnego ubezpieczenia.