Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Kiedy wchodziłem na pocztę miałem w głowie doświadczenia z ostatniej mojej wizyty 19 listopada tego roku, nie były one pozytywne. Wziąłem numerek i wszedłem na salę obsługi klienta. Byłem jedynym klientem w tym czasie. Usiadłem na kanapie i zacząłem wypełniać druk na list polecony. Po kilkunastu sekundach pracownica z okienka na wprost miejsca gdzie siedziałem zapytała „294?”, odpowiedziałem, że nie „295?” usłyszałem ponownie, tym razem to był mój numer. Podszedłem i podałem Pani list. Powiedziałem od razu, że zależy mi na gwarancji dostarczenia a także na czasie. Pracownica zaproponowała priorytet i powiedziała, kiedy można się spodziewać dostarczenia listu do odbiorcy. Następnie uregulowałem rachunek i dostałem potwierdzenie wysłania listu. Pani powiedziała mi także, że jeżeli zapomnę, lub nie dostanę potwierdzenia i wyjdę z urzędu, to nie powinienem się martwić. Poczta tego typu potwierdzenia i druki przechowuje, więc można przyjść i odebrać później. Szybko i przyjemnie, a do tego kompetentnie. Mam nadzieję, że remont, który trwa w długim korytarzu, przez który wchodzi się do urzędu wkrótce się skończy.